Coaching

Bij ons op school heb je een persoonlijke coach. Hij of zij is jouw eerste aanspreekpunt op school. Met jouw coach bespreek je hoe het gaat op school, wat je persoonlijke doelen zijn, hoe je die het best kunt behalen en hoe je je talenten daarvoor kunt gebruiken. Ook meer persoonlijke zaken kun je als je wilt met de coach bespreken.

De coach houdt samen met jou in de gaten of je op schema loopt met je studiewijzer en bespreekt of jij de MC-uren goed gebruikt. Niet alleen wat je leert, maar ook hoe je leert is daarbij van belang: ook daarbij helpen we je op weg.

Voor je ouders is de coach ook het belangrijkste aanspreekpunt. Jouw coach kent jou namelijk goed en weet precies hoe het op school met je gaat. Als je bijvoorbeeld wat extra ondersteuning nodig hebt, is het de coach die dit in gang zet en samen met jou en je ouders goed in de gaten houdt of de ondersteuning voldoende is.

Coaches

Klas